2.survey

Gennemførelse af spørgeskema

Som en del af Ledelsesevalueringen modtager deltagerne et spørgeskema, der er målrettet den enkelte leder og de relationer/deltagere, som lederen er en del af.

Spørgsmålene tager udgangspunkt i den ledelsesmæssige ramme i Brønderslev Kommune: 

 

Spørgsmålene besvares af følgende deltagere:

  • Medarbejdere/ledere 
  • Chef
  • Lederkolleger (ved større ledergrupper aftales med HR, hvor mange der skal deltage i evalueringen)
  • Selvevaluering

Derudover har deltagerne mulighed for at skrive nogle gode råd til lederen undervejs i spørgeskemaet.

Den enkelte leder har mulighed for at tilføje 2 ekstra spørgsmål til egen Ledelsesevaluering, som eksempelvis sætter fokus på et af lederens udviklingsområder.

 

Spørgsmålene besvares ud fra følgende skala:

skalaokt2018

 

Sådan gør du:

Når du modtager link til spørgeskemaet fra HR, har du 14 dage at svare. Vores spørgeskema-system kan registrere, hvis du ikke har svaret og sende en reminder ud i løbet af svarperioden.

Det er kun HR, der har adgang til spørgeskema-systemet, og alle informationer omkring deltagere behandles fortroligt. Derfor vil der ikke fremgå navne i rapport. 

Efter gennemførelsen af spørgeskemaet har du mulighed for at udskrive din besvarelse.

Har du spørgsmål undervejs, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Ditte H. Faber.  

 

Tilbage til Ledelsesevaluering

Opdateret 29. oktober 2018